گروپی شاخه وانی هه ڵو
گروپی شاخه وانی هه ڵو

گروپی شاخه وانی هه ڵو

کارابین دربان

 

 

بیشترین مهندسی بکار رفته تا به امروز، در ساخت کارابینEDC= every day carry اعمال شده که بیشتر یک اثر هنری است تا کارابینی کاربردی.

شما فقط با پرداخت 10 دلار (حدود 34000 تومان!) کارابینی می خرید که قادر به تحمل نیرویی باورنکردنی است و زندگی شمارا هنگام سقوط در سنگ نوردی نجات می دهد، در عین حال می تواند از کوله پشتی شما یا حلقه تسمه آن آویخته شود و لوازم شما را نگهدارد. یا اینکه می توانید این یکی را بخرید. به آن دربان می گویند قیمت آن حدود 100 دلار(340000 تومان) است که البته برای صعود یا کاربرد دیگری ساخته نشده مگر نگهداری ابزار شما.

این کارابین سرآمد بسیاری از اقلام درجه یک با کاربرد حمل روزانه است . شاید کمی سبک مغزی به نظر برسد اما ظاهر جالب آن می تواند به یک هدیه فوق العاده برای کسی تبدیل شود که دوست دارد کارابینی منحصر بفرد همیشه همراه خود داشته باشد.

دربان توسط گمبل استمفلی ساخته شده، یک هنرمند نیویورکی که مجسمه ساز، قالب ساز، مدل ساز و آموزگار هنر است. او اخیرا به دنیای طراحی تجهیزات روی آورده است. دربان در حالی که نسبتا غیرکاربردی است یک کار شسته و رفته هنری است . جنس آن از تیتانیوم و آلومینیوم است و از 45 قطعه متصل به هم ساخته شده. قطعات اصلی 19 تکه هستند که پس از برش با 26 پیچ استنلس استیل به هم متصل می شوند.

منبع خبر http://mountainflowers.blogfa.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد