گروپی شاخه وانی هه ڵو
گروپی شاخه وانی هه ڵو

گروپی شاخه وانی هه ڵو

نانگاپاربات خبر شماره 18

دانیل ناردی در آخرین مطلبی که شب گذشته منتشر کرده ، اعلام نموده تا کمپ یک  صعود کرده و مجددن به کمپ اصلی برگشته ، در این صعود  فیلم و عکس تهیه شده و برای هموطنان خود در کشور ایتالیا  ارسال نموده ، شرایط جوی متغیر بوده ،اما گفته  که در کمپ اصلی همه چیز روبراه است ، چای گرم نوشیده اند ، ورق بازی کرده اند ، مطالعه کرده اند و لوازم فیلمبرداری را برای تلاش بعدی در امروز آماده کرده اند. روبرتو تمام مدت با آب جوش کپسول گاز را گرم نگه داشته تا از یخ زدگی آن جلوگیری کند.

از تیم روسیه خبری نیست ، البته طبیعی است زیرا به دشوارترین مرحله برنامه خود یعنی تراورس مسیر شل به جبهه دیامیر برای صرفنظر کردن از کراکس آن رسیده اند ، جایی که دیگر تیم ها در سالهای گذشته متوقف شده اند. برای درک بهتر نقطه فعلی تلاش آنها، تصویری که در Russuanclimb از مسیر شل تا انتهای نقطه ای که قبلن لهستانی ها صعود کرده اند را به شرح زیر منتشر کردیم. اطلاع رسانی این تیم در حد ارسال پیامک است زیرا تجهیزاتی نظیر دانیل ناردی در اختیار ندارند و بسیار سبکبار تلاش می کنند. برای  تمامی اعضاء این تیم که بسیار سرسختانه و جدی تلاش می کنند نیز آرزوی موفقیت و سلامتی داریم.  

به گفته سایت اسپانیایی دسنیول آلکس تکسیکون اواخر همین هفته وارد کمپ اصلی جبهه دیامیر خواهد شد، بنابراین تیم ایران نیز با یکی دو روز تفاوت در اواخر همین هفته یا اوایل هفته آینده وارد کمپ اصلی خواهد شد .  شما را در جریان پیشروی تیم ها قرار خواهیم داد.

منبع:http://mountainflowers.blogfa.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد