گروپی شاخه وانی هه ڵو
گروپی شاخه وانی هه ڵو

گروپی شاخه وانی هه ڵو

نکته فنی کوهنوردی برای زنان

وقتیکه مجهز به این وسیله باشید با اطمینان می توانید از هر کوهی بالا بروید و از هر مسیر یخی عبور کنید و روی هر دیواره ای بیواک کنید. تمامی این موارد به این دلیل است که آزادانه قادر به خروج مایع مثانه خود هستید این وسیله قوس لازم را برای خروج ادرار از بدن ایجاد می کند ، اخیرا" با یک کوهنورد زن برای یخنوردی رفته بودیم و وقتیکه به سمت ماشین برمی گشتیم او گفت که آنروز فقط نیم لیتر آب مصرف کرده ، علت چنین تصمیم نادرستی چه بود؟
نمی خواستم هارنسم را در بیاورم و ترجیح دادم که از دستشوئی رفتن صرفنظر کنم ، او همان زنی بود که چند ساعت قبل بخاطر گرفتگی عضلات هر دو ساعدش کنترل خود را از دست داده بود. چه کسی باور می کند. 

تمرین ، تمرین ، تمرین ، یقینا" همینطور است ، اولین بار که این وسیله را به خانه می برید سعی کنید بالای توالت بایستید و یا درحمام آنرا امتحان کنید (کاملا" شیر آنرا بیرون آورده تا از ترشح ادرار در اطراف خودداری شود) چند جلسه طول می کشد تا عادت کنید که سرپا دستشوئی کنید اما بزودی تمایل پیدا خواهید کرد که تمام مواقع برای دستشوئی رفتن از اینکار استفاده کنید. چه کسی گفته که فقط مردها هستند که باید همه تفریح ها مال آنها باشد؟

شلوار زیپ دار استفاده کنید. درست مثل مردها ، من دریافتم که بهترین راه پوشیدن لباس زیر یک لایه و جلو باز بجای لباسهای بلند است و هرچیزی که روی آن پوشیده می شود ، شلوار پشمی ، پلار یا گرتکس باید زیپ داشته باشد.به قیف یا بطری خودتان عادت کنید، من اینکار را کرده ام و حتی زنی را دیده ام که از بطری بدون دسته برای دستشوئی استفاده
می کرد. اکثر زنها از این امکانات استفاده نمی کنند ، چاره آن چیست ؟ البته همین Freshette . با آن هرجائی که بخواهید می توانید دستشوئی کنید. از یک شیشه دهان گشاد تا شیشه نوشابه ، فقط آنرا خوب علامتگذاری کنید ، من بطری خودم را با نوار چسب علامتگذاری کرده ام بنابراین حتی موقعیکه در تاریکی دنبال آن می گردم آنرا پیدا می کنم و آنرا با Gatorade ( نوعی نوشیدنی مخصوص ورزشکاران با ترکیبی از پروتئین وسایر مواد مغذی) اشتباه نمی گیرم. موقع حمل آنرا تمیز نگه دارید. این وسیله در پلاستیک و جعبه خود حمل می شود که طریقه خوبی است مگر اینکه شکاف یا روزنه ای پیدا کند که شما باید با نوار چسب آنرا ترمیم کنید . من وقتی دیواره نوردی طولانی دارم بطری ام را با یک تکه طناب به هارنس متصل می کنم. برای تمیز نگه داشتن آن مرتبا" آنرا با آب بشوئید و بعد از استفاده طولانی مدت آنرا در محلول سفید کننده بخیسانید.

 

Freshette = راه حل آسودگی زنان در برنامه های کوهنوردی

 

 

منبع:http://mountainflower.blogfa.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد